fredag 13 februari 2009

Massor av kalorier!

Ja idag har jag inte varit duktig, här har rått bakningsfeber och det betyder en hel del provsmakningar av olika alster. Började iof dagen med att storhandla och städa men när jag sedan smakade på både muffins, sockerkaka, en halv semla, glass, chokladmouse och vaniljkräm så är det inte så bra för vikten! Måste skärpa mig! Får bli nya tag nästa vecka! Den här helgen tänker jag strunta i min vikt, kommer ändå försöka äta bra mat men det kommer bli en hel del godsaker oxå.

Nu tryter fantasin på vad jag ska skriva och det är dags att hämta hem I från kompisen så BYE BYE!!!!

1 kommentar:

  1. Kan trösta dej med att även godsaker kan inehålla bra saker. ta semlan bullen inehåller fibrer grädden vitaminer och andra nytto ämnen mandelmassan har nyttiga oljor ;) och dessutom är det så att man MÅSTE prov smaka föratt veta hur resultatet blir :)
    tror inte du kommer ha några problem att hitta motivationen igen.

    kram lilla sysster kaos ;)

    SvaraRadera