måndag 9 februari 2009

Vågen! :|

Ja då var det dags för vågen igen då. Veckans resultat blev:

Vikt: 79,8 kg
Fett: 39,9%
Vatten: 44%
Muskelmassa: 92,7%

Det är fortfarande helt OK! Ingen nedgång men jag har ju inte gått upp nämnvärt heller så det är ju positivt! Måste se till att röra mera på mig så ska nog pilen peka neråt igen.

Midjemåttet har inte ändrat sig heller vilket inte är lika positivt men jag har blivit smalare i ansiktet och på vader och lår istället. Har fortfarande ont i kroppen efter min vurpa i fredags! Hoppas det går över snart har inte precis lust att sätta på tränings-DVDn när det gör ont att sitta på rumpan, i lårmusklerna och i ryggen.

Tränar även på att övervinna min höjdskräck vilket går bättre och bättre för varje gång jag ska upp på ett tak eller på en stege. Det hör ju till jobbet så det är bara att bita ihop och göra det jag ska.

Igår var vi hos mina svärföräldrar och käkade grillat lamm och kokt potatis till det! MUMMA! Till efterrätt blev det jordgubbs och rabarberpaj med glass och vaniljsås! MMMMMMMM! Gick tyvärr mot mitt motto om att bara ta en gång men det är svårt att låta bli när det är såååååå gott. Är ju inte så farligt bara det inte blir varje dag och jag har bestämt mig för att det här med viktminskningen ska få ta tid, det är då det förhoppningsvis kommer att hålla även när målvikten är nådd!

Saknar fortfarande några hekto till jag kan belöna mig efter att ha gått ner 5 kg. Har iaf bestämt mig för att det ska bli en ny väska som jag kan ha när det blir dags för återträff!

KRAM PÅ ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar