måndag 23 februari 2009

YEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!!

Dagens vägning var en ren succe!!!! Känner mig värkligen taggad efter detta! Kolla in resultatet av senaste veckan och då har jag även varit sjuk och inte kunnat träna!!!!!

Vikt: 78,2 kg (-1,7 kg totalt: 5,7 kg)
Fett: 39,1 % (-0,8%)
Vatten: 44,6% (+0,6%)
Muskelmassa: 92,8 % (+ 0,1%)

Äntligen kan jag unna mig min -5kg väska! Ska gå och kolla på denna i veckan!!!!! Jag behöver verkligen en ny nu innan det blir klassträff så det blir dubbel YES!

Har precis varit ute och gått ca 45 min med stavarna medan L tränade och det är en sån skön känsla att komma ut och bara gå för sig själv utan att behöva tänka på barn, hem och jobb!

Dags för en dusch skulle bara meddela dom glada nyheterna först!

Kram på er alla där ute och kämpa på!!!!!

1 kommentar: