torsdag 26 februari 2009

Min ner i vikt present!

Jag hade tänkt köpa mig en ny väska nu när jag passerat - 5 kg men har idag insett att dom pengarna måste gå till BILEN den här månaden. Har idag tvättat och städat ur bilen då den ska in på verkstad imorgon samt fyllt på olja i den och det blev DYRT!!!! Samtidigt ska försäkringen betalas och så alla andra utgifter man har på en bil... Skulle även behöva en del andra grejor till den men det får vänta... Kan inte köpa allt på en månad...

Men vänta... Kom precis på att jag har ett presentkort som jag fick när jag fyllde år förra gången som jag inte har utnyttjat!!!! JA vilken TUR!!!!! Får ta med det till jobbet imorgon och förgylla min lunch med att gå och kolla ut en ny väska och kanske en ny ryggsäck till L då hennes skolväska har gått sönder...

Ha det gött!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar