tisdag 3 mars 2009

Träning!!!!!

Idag var det dags för veckans step up pass och jag laddade upp redan på jobbet. Bestämde mig när jag kom hem för att gå till träningen. Så när det började närma sig var det bara på med rejäla kläder, ryggsäck på ryggen och stavar i händerna. Det blir en promenad på ca 20 min dit. Sen var det step i en timme och efter en lika lång promenad hem igen. Måste säga att det känns i både mage och axlar att jag har varit ute med stavarna fem dagar på raken nu... Plus att det har blivit lite annan träning oxå. Undra om jag kommer kunna sitta vid datorn och jobba imorgon, känner nu att det är riktigt jobbigt bara att skriva det här...

Imorgon blir det antagligen en vilodag, torsdag sen har jag barngympa med A. Nej, det blir nog ingen vila imorgon försöker komma ut en runda på lunchen istället... Utan stavar men ändå...

Hoppas det ger resultat också på vågen nästa vecka. Det börjar dra ihop sig till måldatum, vet att jag inte kommer nå målvikten tills dess men jag kommer vara nöjd med de kilo jag har gått ner till det. Övriga kilon kommer innan sommaren... Jobbar jag på kanske jag har tappat 10 av 14 kg till den 27/3... Fattas bara 4,7 kg till det :) Måste lägga på ett kol nu och inte fuska dom sista veckorn!!!!!!! Nu är det RÅ peppning som gäller och en ENORM motivation så att det inte blir något fuskande med träning och mat. Så snälla smitta av er!!!!!

KRAM KRAM!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar