lördag 7 mars 2009

Träningsvila!

Under några dagar har jag inte tränat speciellt mycket. Torsdag blev det barngympa, fredag blev det en kväll framför TV:n och idag har jag bara varit i badhuset med barnen i en timme. Är ändå nöjd med resten av veckan då jag varit ute med stavarna varje dag. Hoppas bara detta ger resultat på vågen på måndag.

Min mat under de senaste veckorna har inte ändrat sig nämnvärt från hur jag åt innan... Det enda är väll att jag bara tar en gång. Om inte det är tacos, pannkakor eller middag hos svärmor. Äter inget godis om man inte räknar en lakris bit någon gång då och då. Istället för chips har jag börjat dippa morötter, gurka och paprika i turkisk yoghurt med lite kryddor i... Detta gillar även barnen så det spelar ingen roll att det inte köps hem chips mer än någon gång då och då... Måste säga att jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde för bara någon månad sedan och det utan allt för många felsteg i matväg. Ska bli kul att se vad vågen visar på måndag och om jag kanske har kommit halvvägs mot mitt mål... Vore skoj även om det inte är något krav.

Nu kör jag vidare i samma anda och hoppas att någon blir liiiiiiite gladare när kilona försvinner... Har inte värdens bästa peppare här hemma utan det låter mer: Du kommer gå upp igen så det är väll ingen idé att du går ner i vikt...

Kram på er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar