torsdag 12 mars 2009

Vilodagar!

Har under onsdag och torsdag haft vilodagar. Igår onsdag unnade jag mig en thaimasage som jag fick i julklapp. Underbart härligt att få hela kroppen genomgången av en duktig massör... Tyvärr skulle jag tillbaka till jobbet efter så det blev mer som en stunds avkoppling. Ska försöka komma dit fler gånger.

Idag torsdag har jag jobbat över lite så jag kunde inte vara med på barngympan utan stora tjejen L fick följa med A idag. Känner verkligen att kroppen behövde den här vilan och imorgon är det dags att röra på sig igen. Vet inte vad det blir men något ska det bli. Ev. blir det ett yoga pass eller kanske en stund framför TV:n. Beror på vad resten av familjen hittar på.

Idag talade min jobbarkompis om att det syns att jag har gått ner i vikt, och en annan sa att du kanske ska ha lite tightare tröjor så att det syns... Känner mig så mycket piggare och gladare så det här ska nog bli bra.

Ha det gött!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar