söndag 1 mars 2009

Helgens träning!

Har den här helgen värkligen lagt manken till för att förbättra min vikt och förbränning. I går tog jag två promenader med stavarna. Den ena var ca 30 min och den andra blev kanske 15 min. Den sista blev i kombination med pulkaåkning med tre barn, inte alla var mina egna, då vi var ute i ca 1,5 timme. Vi hade då ett strålande vårväder igår och detta gjorde att man verkligen ville vara ute.

Idag har jag tagit en promenad på ca 45 min och ikväll gjorde jag ett mage rygg pass som jag hittade i en bok här hemma. Gissar jag kommer ha ont i magmusklerna imorgon men det är det värt!

Imorgon är det dags att ställa sig på vågen igen, jag har faktiskt inte fuskat med att förväga mig den här veckan utan jag är mycket spänd på om och isf vad som hänt den senaste veckan...

Ha en bra måndag så kommer vikten imorgon kväll!!!

KRAM KRAM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar