tisdag 14 april 2009

FUUUUUUSK!!!

Precis vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Massor av fusk i form av godis, dricka, glass o några andra onyttigheter. Tappade motivationen lite över påsk men nu är den tillbaka.

Har börjat läsa Skaldemans bok: Ät dig ner i vikt. Det är mycket upprepning men endel saker är riktigt bra och värt att testa. Därför har jag nu lagt in något av detta i min egen komponerade förhållningsorder.

Kommer komma tillbaka med min vikt i helgen. Min nya plan går ut på att lördagar ska bli ny viktdag. Nytt måldatum har jag satt till midsommar. Har ju bara ca 7 kg kvar till målet så varför stupa nu?????? Går gärna ner något kilo till men jag kommer vara helt nöjd med 70 kg.

Nu har jag precis satt i mig lite rådjursgryta, blev inte så gott som jag tänkt mig men det är mat iaf. Till detta hade jag en liiiiiiten klick med couscous.

Tjing tjing hörs en annan dag!!!

1 kommentar:

  1. Du kommer inte att stupa på mål linjen. Bara du håller ett jämt tempo och rimliga krav så blir detta lätt som en plätt att klara av.

    Kram kram

    SvaraRadera