lördag 25 april 2009

Något possitivt!

Nu har jag, efter några veckor utan att lämna viktrapport äntligen ställt mig på vågen. Blev ju inte besviken iaf utan faktiskt ganska nöjd. Har ju trotts allt inte pajat min viktkurva totalt utan det är bara ett mindre avsteg... :)

Resultatet imorse blev:

Vikt: 77,8 Kg
Fett: 39,9 %
Vatten: 44,8 %
Muskler: 92,6 %

Har inte kollat hur det såg ut sist jag skrev rapport om detta men men. Måste vara nöjd och fortsätta mot mitt viktmål i lagom takt.

Hörs en annan dag.

KRAM KRAM :)

1 kommentar:

  1. Tack! =) Ja man bli så sur på folk som stirrar och tänker "Bantar inte du???" alltså tänk om folk kunde sköta sig själva istället.Men...idag ställde jag mig på vågen, och efter helgens syndande har jag gått upp 1 kilo. Väger mycket mer än vad du gör.
    så..jag sitter här med pulver igen..*haha* Känner att jag måste göra nåt drastiskt. Vantrivs med min kropp nu. Känner mig klumpig, ful och inte som mig själv.
    Kram och pepp!!! =) // Verra

    SvaraRadera