tisdag 28 april 2009

Promenader och synder!

Exakt vad de senaste dagarna har bestått av. Igår blev det ca 6 km promenad med barnvagn. I barnvagnen låg min lille A och sov! Hela ekipaget vägde säkert 20 kg, inte så lätt att skjuta framför sig i ca 2 km brant uppför. Väl hemma blev det ner till affären och där inhandlades en liten laktisbit och en påse nötter att smaska på. Åt inte upp allt igår men det som var kvar slank ner idag.

Idag då??? Jo det blev en ca 6 km lång vända idag med men nu gick mina två små själva hela vägen så det gick inte fort... Tog nästan två timmar att hämta stora tjejen hos en kompis innan vi var hemma. Hade med stavarna och det gjorde att det ändå blev träning av det hela. Dagens synd då??? Jo det var ju dom sista nötterna som slank ner och nu precis blev det lite glass med chokladsås. MUMS! Men inte särskilt nyttigt. Kommer säkert att ha gått upp lite på lördag om jag fortsätter på det här viset... Men men man måste leva också...

STOR KRAM TILL ALLA SOM LÄSER!!!!!!! HEJA PÅ OSS SJÄLVA!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh tack för kommentaren i min blogg. Ja jag känner att jag får nog göra som du - koka ihop min egen diet, dvs. äta av det mesta med måtta. Och röra på mitt dökött.... Kram!

    SvaraRadera
  2. Hmmm kan inte skriva in min vanliga blogg som avsändare men den är ju i alla fall www.lisawerner.blogg.se...

    SvaraRadera