söndag 19 april 2009

Vikten kommer åter...

Nu är jag tillbaka med min viktrapport. Det är ingen munter läsning den här veckan men efter allt mitt fuskande ska jag ändå vara nöjd med att det inte var värre...

Veckans vikt blev 78,5 kg

Mitt fett och vatten får vänta en vecka till då jag igår bara kom upp på vågen i badhuset med sjöblöta badshorts på... Vågen här hemma har fortfarande inte fått några nya batterier. Ska försöka få i det till nästa vecka.

Har varit ute med stavarna två gånger under veckan och tillbringat 1,5 timme i badhuset med alla tre barnen samt L:s kompis och hennes mamma. Kan därför inte säga att jag legat på latsidan men det har blivit lite mycke sötsaker under de senaste veckorna. NU SKA DET BLI SLUT PÅ DET!!!... Måste ju komma i mål någon gång...

Kram på er alla och ha en trevlig kväll!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar