tisdag 7 april 2009

USCH vad jag har varit dålig på att uppdatera!!!!

Måste säga att det har varit katastrof på det området här. Har egentligen massor att skriva om men min tid har inte riktigt räckt till eftersom jag har varit bortrest, flyttröjer och jobbar en massa.

Dom senaste dagarna har varit rena katastrofen med tanke på min viktminskning... Har fuskat utav bara den. Har blivit både godis, glass, tårta, kakor och kladdkaka. Vet att det kommer att fortsätta under den kommande helgen eftersom det är påsk och sambon fyller år, vilket han inte vill fira antar att han har ångest över sin ålder, han är tio år äldre än mig och börjar nog inse att han inte är så ung längre... Själv har jag absolut ingen noja på det, har kännt efter idag då det är min födelsedag idag och jag blev ett år äldre...

Kommer tillbaka med min vikt nästa vecka, stog på vågen i lördags och den visade fortfarande 77 kg men kunde inte få fram det andra då det nästan inte går att läsa av den, ska byta batterier i den till på lördag. Funderar på om jag ska ta med barnen till badhuset på lördag både som motion och nöje. Har också hunnit med att ta någon promenad varje vecka och mitt röjande och städande ger säkert också resultat i slutändan.

KRAM KRAM på er alla och hoppas ni har lyckats bättre än mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar