torsdag 30 april 2009

Duktig!

Är vad jag känner mig efter de senaste dagarna, visst har det blivit lite glass o någon enstaka godisbit men inte mer. Har promenerat en hel del och idag tog jag granne med bebis med när jag GICK till dagis för att hämta barnen, va ute ca en timme. Så totalt har det blivit sisådär minst 4 timmars promenerande under de sista dagarna. Ska bli intressant o se vad vågen visar på lördag... Har även tagit ett midjemått några gånger de senaste dagarna och det varierar stort mellan morgon och kväll. Morgon är det ca 94 cm och kväll är det ca 100 cm. Minns inte vad det var i början av året men det har iaf minskat, syns på kläder och bälten...

Har idag bestämt vad min belöning ska bli när jag har gått ner 10 kg. Det blir lite nya sommarkläder eftersom många av mina gammla är för stora. Bestämde mig nu när jag började röja att skänka bort alla sommarkläder jag inte längre ville ha och bara behålla dom jag trivs i och ist köpa nytt. Vilket borgar för en bra belöning. Har ju en bit kvar innan jag är där, hoppas bara det blir innan sommaren, om den inte redan har passerat...

KRAM och ha en härligt Valborgsfirande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar