söndag 1 juni 2014

Vilken helg!!!

Blev inte en speciellt nyttig helg men är ändå glad över att jag hoppade över pizzan idag. Efter gårdagens festande var mina vänninnor sugna på pizza vid lunch. Själv var jag inte det minsta sugen på det så tog en promenad på ca 45 min istället. Passade på att köpa en macka och en kaka. Jag vet att det inte heller var det bästa alternativet men det var jag iaf sugen på. ;-)

Blev ännu mer kakor och tårta i eftermiddag då kalas för barnens farmor stod på agendan. Ja, ja, får bli några extra rundor den här veckan istället och så hoppar jag över kakor, chips och bakelser under den kommande månaden. Sedan är det semester och då vill jag vara ytterligare ett steg närmare mitt mål! 

Så massa pepp till mig själv för någon annan lär inte hjälpa till med detta. För singelmorsan får se till att klara sig själv även med detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar