fredag 13 juni 2014

Gräsklippning...

Det är min vecka att klippa föreningens gräsmatta den här helgen. Så tänkte att det är lika bra ta tag i det direkt när jag kommer hem. Sagt och gjort, dryga två timmar med gräsklipparen är avklarade och jag är nöjd. Fötterna värker, händerna pirrar och stresshormonerna för att hinna köra A till samlingen inför helgens fotbollscup är på topp... 

Tur jag kunde göra massa saker på ca tre timmar... Packa, tvätta, klippa gräsmattan, jobba lite och få iväg A. 

När detta var fixat tog jag tag i städningen här inne och vips var klockan halv sju och jag inser med skrikande mage att jag har ju inte ätit något vettigt idag, bara några små bitar bröd...

Jaja, är en ny dag imorgon och då står sista tapetvåden, målning, tvättstugestädning och fortsatt städning hemma på schemat...

Nu lite läsning så får jag se om det går att koppla av. ;-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar