tisdag 3 juni 2014

Motivation!

Saknar det helt nu. Måste hitta något som gör mig mer motiverad att ta tag i mig själv. 

Har ingen energi till något, förstår egentligen inte varför. Kroppen känns trött och orkeslös, huvet säger emot och allt är tungt. 

Visst att köksrenoveringen och röran i samband med den tar mycket energi. På det alla vardagliga saker som händer den här tiden på året med avslutningar, klassaktiviteter och massa annat. Försöker få min vardag att gå ihop men dygnet har inte tillräckligt många timmar. 

Vill verkligen känna att jag orkar, hinner och gör resultat. Tänk bara att få hitta kärleken igen, vilken morot, känna mig glad på ett pirrigt sätt. Så nu får det bli fullt fokus på att hitta tillbaka till träningsglädjen igen. Måste hitta en bra motivation för att orka igenom den här perioden utan att trilla tillbaka igen. 

Jag vill därför kan jag! Målet ska nås! Även om jag nästan inte minns vad det är längre, så ska jag dit! 

Kretsloppet, jag är på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar