måndag 23 juni 2014

Sommar!

Snart dags för semester! Har inte mycket som är planerat mer än dotterns konfirmation. Ska klämma in lite träning ibland med... Tänker för en gång skull inte jäkta runt hos familjen utan hålla mig till dagsturer runtomkring här.

Blir ändå en resa upp i augusti då det står dop i kalendern. Dottern ska vara fadder och även hon tycker det ska bli kul åka upp den gången. 

Min tjockismage börjar sjunka undan då jag insett att laktos inte är något för mig och försöker låta bli detta vilket gör magen mindre svullen och inte formad som en boll. ;-) 

Så kanske att jag kan nå mitt mål under hösten. Är nöjd med det som syns nu men då jag vet att om jag börjar som tidigare är inget vunnet. Så tillslut kanske jag kan känna mig snygg igen...
Sommaren är en tid av motion på naturlig väg, promenader, fotboll, bad, aktiviteter med barnen och kanske någon löparrunda. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar