söndag 9 maj 2010

Helg!

Igår när jag låg framför TV.n med barnen ringde deras pappa och talade om att han skulle komma hem senare på kvällen så barnen fick gärna komma till han o käka frukost. Så för en timme sen försvann alla tre över dit, det ända dom lämnade efter sig var tv.n som fortfarande står på med barnkanalen på. Så nu när han ska vara hemma en vecka ska jag komma ut o gå/jogga en runda varje kväll... Det är min förhoppning iaf. ;)

På schemat idag står vårstädning på gården och även det kan man se som träning. Jag planerar att tvätta av altanen, entrén, lägga plattor vid sidan av entrén så att jag kan placera grillen där, rensa ur rabatten på baksidan kanske fixa lite blommor att sätta där annars tar jag bort den.

Så ska sandlådan städas ur, cykelförråden städas mm mm. Blir helt enkelt en heldag!

Igår struntade jag helt i allt vad bantning heter. Var på bröllop där brudgummens pappa hade gjort såååå goda smörgåstårtor och även vanliga tårtor. MUMS!

Ska ändå vara nöjd för igår när måttbandet kom fram visade det på ett midjemått på 89 cm! Kan ännu inte ha kjolen men men det kommer! ;)

Kram kram, dags att börja den här dagen med att plocka ordning på det jag behöver ha till städdagen!

VIMSAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar