onsdag 19 maj 2010

Löparpass... Nopp!

Idag kom jag inte ut och sprang men det blev ändå 30 minuter på spinningcykeln... Så jag är inte helt urusel med min träning. ;)

Har ännu inte hämtat vågen... Kanske ska köpa mig en ny ist... Får höra att jag ser smalare ut men jag själv har inte märkt någon skillnad ännu. Jag är ju så nyfiken på om det har gjort något på vikten men antagligen blir jag besviken... Hoppas ju att det har blivit lite muskler ist och det väger ju som alla vet mer än fett... Önsketänkande! ;)

Ska försöka ta mig i kragen o komma ut på en runda imorgon... Eller vänta lite... Det är föräldramöte inför första klass imorgon... Jaha så där stöp dom förhoppningarna... Kanske kan komma iväg en runda i helgen... Ska upp till Värmlandsskogarna då och det är alltid roligare att springa nya vägar... Iof blir det runt där jag är uppvuxen så nya vägar... Nja inte riktigt men iaf något jag inte springer dagligen...

Kram kram Vimsan

5 kommentarer:

  1. klart det syns att du gått ner i vikt!
    ca 80kg lättare syns allt...

    kram lilla syster

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Riktigt sååååå mycke är det ju inte kära syster... Kanske 1/10 är mer riktigt måste kolla nu för det här går ju inte...
    Vimsan

    SvaraRadera
  3. menar du att U bara väger 8kg ;)

    SvaraRadera
  4. Ja menar att jag inte har gått ner 80KG... Läs va du själv skriver systeryster... ;)

    SvaraRadera
  5. Jag menar att det är klart det syns när du gått ner ca 80kg ( du har blivit singel )
    Läs mellan raderna...

    IDIOT!!!

    SvaraRadera