onsdag 26 maj 2010

Tränings rapport!

Har inte kommit mig för att hämta vågen än... Fortsätter att träna varje dag. Blev en joggingrunda igår och det är inte mycket som fattas för att jag ska orka springa hela korta rundan nu. Blev promenad i rask takt bara 300 meter av drygt 2 km...

Äntligen börjar det ge resultat på konditionen!

Idag blev det ca 30 minuter på gymmet eftersom min son vaknade och kom dit. Han hade antagligen hört något och blivit rädd! I dessa lägen är det tur att gymmet är så nära! Blir antagligen en ny tur dit imorgon oxå. Ska vila från springandet några dagar eftersom jag fått ont i benhinnorna. Så det blir motionscykeln och crosstrainern ist. ;) Kanske ev kan bli någon promenad men antagligen kan jag inte låta bli att springa så jag kanske ska låta bli det!

Natti natti
Vimsan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar