söndag 23 maj 2010

Helgträning

Även om jag inte varit hemma i helgen har jag faktiskt varit ute o sprungit en runda på ca 2,5 km. Kändes riktigt bra då jag gick max 500 meter. Så om jag kommer ut nått i veckan kan det bli löpning hela vägen på lilla Risarundan. Det hela tog kanske 15 min. Så om jag lyckas hålla det tempot hela milen kan jag klara det på ca 1 timme... Får väll se hur det blir med den saken!

Ikväll när jag kom hem kände jag verkligen för att ut o springa men precis när jag skulle gå och byta om kom åskan på besök... Då min löprunda går mycket på öppen mark kände jag att det inte var något alternativ längre. Så jag bytte om och tog 30 min på spinningcykeln istället. Blev 10 km där ist... Vilket jag är nöjd med.

Mina mått då???? Ja dom har jag ju inte rapporterat om speciellt mycket så här kommer en liiiiten uppdatering.

Jag brukar plocka fram måttbandet ibland både morgon och kväll så senast jag mätte mig en morgon var i fredags och då var midjemåttet nere i 87,5 cm!!!! YES! Jag har klarat första delmålet på måtten iaf! Imorgon ska jag hämta hem min våg för jag vill ju veta om det minskat där oxå!

Fuskar ju endel med lite godis och andra godsaker ibland men det är långt från min gamla nivå med detta. Vilket gör att det kanske har blivit lite minus även på vågen.

Kram kram
Vimsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar